Το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος σε πρόγραμμα e-Twinning!
Θα συνεργαστούμε με σχολεία της Ιταλίας, της Τουρκίας και της Πορτογαλίας σε ένα κοινό πρόγραμμα με άξονα τη φιλία και τίτλο “Different Countries, One Friendship”! Το πρόγραμμα ανέλαβε η Δ’ τάξη με την καθοδήγηση της κ. Ελίνας Δημακάκου και της κ. Μαρίας Ζαρογιάννη.
Οι μαθητές μεταμορφώθηκαν σε καρτούν για να συστηθούν στους μαθητές των άλλων χωρών!

Η πρώτη μας κοινή δραστηριότητα με τις χώρες του etwinning είναι να δημιουργήσουμε το λογότυπο του προγράμματος!
Οι μαθητές της Δ’ τάξης εμπνεύστηκαν από τον τίτλο και δημιούργησαν τα έργα τους! Θα ακολουθήσει ψηφοφορία για να επιλεχθεί ένα εκ των έργων και στη συνέχεια θα ψηφιστεί ένα από όλα τα σχολεία του προγράμματος!
Stay tuned!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *